Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Stelvio Detailing Sp. z o.o.
§1. Postanowienia ogólne
Definicje:
- Usługodawca – Stelvio Detailing Sp. z o.o., z siedzibą Stefanówek 38 28-200 Staszów, wpisaną w KRS pod numerem 0000630509 do Rejestru Przedsiębiorców, REGON 36505413100000, NIP 8661736943.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: www.stelviodetailing.pl.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
- Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała Rejestracji w Serwisie.
- Profil – zbiór informacji na temat Użytkownika umieszczony w Serwisie w postaci podstrony Serwisu do której ma dostęp Użytkownik po zalogowaniu.
- Rejestracja – proces utworzenia Konta.
- Konto – wpis w bazie danych Serwisu dotyczący Użytkowników.
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie usługobiorcy – Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
- Usługodawca świadczy Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu.
§2. Rodzaje i zakres Usług
- Usługodawca świadczy między innymi następujące Usługi:
- umożliwia Użytkownikom wgląd do Wykonanych usług;
- powiadamia o zbliżających się terminach Serwisu;
- Dostęp do usług Serwisu jest bezpłatny.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia opłat od dowolnych usług świadczonych w ramach Serwisu i jednocześnie zobowiązuje się poinformować o zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem.
§3. Warunki świadczenia usług
- W celu korzystania z Usług należy spełnić poniższe warunki techniczne:
- posiadać dostęp do sieci Internet,
- posiadać przeglądarkę internetową (jedną z następujących): Firefox, Chrome, Safari, IE, Opera, zaktualizowaną do najnowszej wersji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług w związku z modernizacją lub przebudową Serwisu albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy w świadczeniu Usług nie były uciążliwe dla Użytkowników.
- Usługodawca nie odpowiada za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności stanowiących siłę wyższą (pożary, powodzie, klęski żywiołowe lub meteorologiczne itp.).
§4. Odpowiedzialność
- Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Profilu lub Konta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Profilu lub Konta na skutek uzyskania dostępu do hasła przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie zmienić hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną jego działaniem w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, naruszeniem dóbr osobistych.
- Usługodawca wyraźnie zastrzega, iż korzystanie z Serwisu i udostępnianych przez niego Usług odbywa się na wyłączne ryzyko Użytkownika.
- Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji prawidłowego działania Serwisu w całości albo w części.
- W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika i uniemożliwienia dostępu do tych danych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem tego Użytkownika za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych.
§5. Tryb zgłaszania zastrzeżeń i postępowania reklamacyjnego
- Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jego funkcjonowaniem.
- Zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy strony można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: biuro@stelviodetailing.pl.
- Odpowiedzi na zgłoszenia będą udzielane na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
- Zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, problemy i uwagi związane ze świadczonymi usługami w ramach Serwisu mogą być reklamowane przez Użytkownika w terminie 21 dni od daty zdarzenia, poprzez zgłoszenie na adres: biuro@stelviodetailing.pl.
- Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 21 dni od dnia jej wniesienia. Jeżeli termin ten nie będzie mógł być dotrzymany, Usługodawca powiadomi przed jego upływem o przyczynach opóźnienia i wyznaczy kolejny termin.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać ona będzie z nieznajomości niniejszego Regulaminu, jego załączników lub przepisów prawa. Reklamacje zawierające treści wulgarne lub obraźliwe wobec Usługodawcy nie będą rozpatrywane.
§6. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w ważnych przypadkach, w szczególności w przypadku zmiany funkcjonalności Serwisu, zmiany profilu działalności Usługodawcy lub zmiany przepisów prawa.
- O dokonanej zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Użytkownika drogą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail na 14 dni przed ich wejściem w życie.
- Użytkownik ponoszą odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie posiadają dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu, oraz wynikające z tego faktu skutki w postaci nieotrzymania powiadomienia określonego w ust. 2.
- Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umowy o świadczenie Usług jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Kodeksu cywilnego.